Hamburgare på mitt vis ;)

Till middag idag gjorde jag egna hambrgare.
 
I köttfärsen hade jag: salt, svartpeppar, grillkrydda, klippt oregano (vet inte hur jag kom på den idén att ha oregano i, men gott blev det) och så ett ägg. 
 
För er som inte brukar göra egna hamburgare så är det bara att knåda ihop allt, rulla till lagom stora bollar, platta ut och steka.
 


Innehåll: sallad, gurka, tomat, felix ketchup och amerikansk dressing. Jag hade bara körsbärstomater hemma och de är ju inte så lätta att ha i hamburgaren så de åt jag vid sidan om. Annars lägger jag några skivor tomater över salladen, under köttet.
 
Steg för steg:  (i vilken ordning jag lägger innehållet, som jag tycker blir godast)
 
 
 
Resultat:
 
Jättegott!
 

Kommentarer
Postat av: Emma

oooh, gud så goda dem verkar ha blivit^^

det vattnas i munnen nu ska jag säga dig^^

Svar: Dom blev jättegoda! :D Bara att du gör egna nu ;)
Jonna

2012-09-04 @ 10:15:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0