Barnrum Del. 2

Både i torsdags och igår fortsatte vi i barnrummet. I torsdags höll vi på i 9 timmar! (om vi räknar med lite pauser och mat) Ändå är vi inte klara med blyerts delen än.
 
Jag trodde inte att det skulle ta sån här tid. Men de flesta bilderna har vi gjort rätt små, så nu har vi gjort lite större för att fylla ut ;) Det blir en gång till nästa vecka, sen börjar iaf äntligen med att färga. :)
 
Min uppgift igår var de 7 dvärgarna. Säger bara never again! Detta var första och sista gången. Jag höll på att ge upp redan på första försöket när Toker bara såg konstig ut. Men en kort paus senare gav jag det ett försök till. 
 
Och det blev ju till slut 7 dvärgar. Jag blev hyfsat nöjd. De blev bara lite olika stora. Lite svårt att se kanske, men här är de iaf:
 
 
Från väster: Toker, Blyger, Butter, Trötter, Prosit, Glader och Kloker.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0