Barnrum Del. 1

Min lillasyster ska ha barn och vill ha en fondvägg i det blivande barnrummet, som ska bestå av figurer från disney och andra kära barnböcker. Hon frågade mig om jag ville hjälpa till och självklart ville jag det :)
 
Vi startade förra veckan och jag har varit där en gång till sen dess ihop med mamma, och så har även vår storasyster hjälpt till en gång.
 
Jag snodde några bilder från den blivande mammans blogg på våra mästervärk. De är lite ljusa för det är så dåligt ljus där inne och för att vi bara har börjat skissa upp med blyerts än så länge.
 

Vi ska fortsätta imorgon och då tror jag det blir klart så att vi äntligen kan börja med färgläggningen :)
 
Vi har talanger i familjen!
 
 

Kommentarer
Postat av: Emma

Det börjar bli riktigt fint inne i barnkammaren :D

ni är jätteduktiga allihopa

2013-01-24 @ 17:00:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0